Triko SCHÖFFEL T-Shirt Chaberton Men

Sleva
Značka: SCHÖFFEL
1 090 Kč –50 %
Triko SCHÖFFEL T-Shirt Chaberton Men
1 090 Kč –50 % 545 Kč

Zvolte variantu

Pánské triko Schöffel

Detailní informace

48, Pánské, červená
Skladem (1 KS)
1 090 Kč
545 Kč

Detailní popis produktu

Pánské tričko Schöffel poskytuje extra pohodlí. Díky materiálovému mixu přírodních vláken TENCEL™ a Lyocell nabízí neuvěřitelnou úroveň pohodlí při nošení. Materiál ochlazuje pokožku, navíc rychle schne a odvádí vlhkost ven. Výsledkem může být velmi příjemný pocit na pokožce.

VLASTNOSTI

  • Rychleschnoucí

 

MATERIÁLY

  • 70% Lyocell, 30% Polyester

Doplňkové parametry

Kategorie: OBLEČENÍ
Pohlaví: Pánské
Velikost: 48
Barva: červená
Kód barvy: 2070
Kód produktu: 20-23530

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.