Triko SCHÖFFEL Longsleeve Kasos M

Nová kolekce
Značka: SCHÖFFEL
1 990 Kč

Zvolte variantu

Pánské triko s dlouhým rukávem Schöffel.

Detailní informace

50, Pánské, 8820
Skladem (1 KS)
1 990 Kč
52, Pánské, 8820
Skladem (1 KS)
1 990 Kč
54, Pánské, 8820
Skladem (1 KS)
1 990 Kč
56, Pánské, 8820
Skladem (1 KS)
1 990 Kč

Detailní popis produktu

Tričko s dlouhým rukávem obohacené o přírodní materiál TENCEL. Díky směsi materiálu TENCEL a technologii 2way strech je tričko maximálně prodyšné, rychleschnoucí a také velmi příjemné na nošení. Hlavní přednosti: Směs materiálů s TENCEL.

VLASTNOSTI

  • Použití přírodních materiálů
  • Prodyšnost
  • Komfort při nošení

 

MATERIÁLY

  • Materiál: 75% Polyester, 6% Spandex, 19% Lyocell

Doplňkové parametry

Kategorie: BĚŽECKÉ LYŽOVÁNÍ
Pohlaví: Pánské
Velikost: 50, 52, 54, 56
Barva: 8820
Kód barvy: navy blazer
Kód produktu: 20-23773

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.