Sukně SCHÖFFEL Skirt Gizeh Lady
Detailní popis produktu
Tato ležérní, mimořádně hezká sukně značky Schöffel je ideální na cesty. Nezabere téměř žádné místo a při vyndávání z kufru je zcela hladká. Ležérní sukně má také skrytou kapsu na zip na mince, abyste je měli na dosah. Nesmírně příjemný materiál sukně Schöffel je navíc prodyšný, odolný a rychle schne. Dvoucestný strečový materiál zajišťuje optimální volnost pohybu. Díky ní je cestování zábava.
VLASTNOSTI
- Dvousměrný streč
- Prodyšná
- Rychle schnoucí a odolný materiál
- Nastavitelný pas
- Dvě přední kapsy
MATERIÁLY
- Svrchní materiál: 94 % nylon 6 % elastan
Doplňkové parametry
Kategorie: | OBLEČENÍ |
---|---|
Pohlaví: | Dámské |
Velikost: | 40, 38, 36 |
Barva: | 8180 |
Kód barvy: | dress blues |
Kód produktu: | 20-13040 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.