Šortky SCHÖFFEL Shorts Toblach2 Lady

Sleva
Značka: SCHÖFFEL
1 990 Kč –49 %
Šortky SCHÖFFEL Shorts Toblach2 Lady
1 990 Kč –49 % 999 Kč

Zvolte variantu

Dámské kraťasy Schöffel

Detailní informace

34, Dámské, světle zelená
Skladem (2 KS)
1 990 Kč
999 Kč

Detailní popis produktu

Dokonalý společník: Šortky Schöffel Toblach2. Tyto technické, padnoucí šortky vyrobené z velmi strečové, rychleschnoucí nylonové tkaniny jsou díky technologii S. Café® ICE-CAFÉ™ zajišťují větší požitek z turistiky díky chladivému účinku na pokožku a rychlému schnutí materiálu. Dvě vnější kapsy na zip, jedna stehenní kapsa se zipem, dvě zadní kapsy, jedna na zip.

VLASTNOSTI

  • Rychleschnoucí
  • Chladivé

 

MATERIÁLY

  • 89% Nylon, 11% Elastan

Doplňkové parametry

Kategorie: OBLEČENÍ
Pohlaví: Dámské
Velikost: 34
Barva: světle zelená
Kód barvy: 6125
Kód produktu: 20-12408

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.