Šortky Schöffel Shorts Style Gharra Men
Detailní popis produktu
Pro uvolněné letní dny: Tyto chino kraťasy spojují elegantní vzhled s praktickými funkcemi. Vodoodpudivá strečová tkanina zajišťuje flexibilitu a maximální pohodlí, zatímco klasický střih s poutky na pásek a šikmými kapsami podtrhuje sofistikovaný styl. Chytrá kapsa na drobná zařízení s ukrytým zipem a decentní kapsa s lemem poskytují dodatečný úložný prostor. Vyrobené z recyklovaného materiálu, tyto šortky nejen nabízejí volnost pohybu, ale také podporují ekologické smýšlení v každodenním životě.
VLASTNOSTI
- Maximální volnost pohybu díky čtyřsměrnému streči
- Vodoodpudivé
- Kapsa na chytré zařízení se skrytým zipem ve švu
- Klasický pas s poutky na pásek
- Šikmé kapsy s lištami
MATERIÁL
- 88 % Polyester 12 % Elastan
Doplňkové parametry
Kategorie: | OBLEČENÍ |
---|---|
Pohlaví: | Pánské |
Velikost: | 50, 52, 54, 48, 56 |
Barva: | black |
Kód barvy: | 9990 |
Kód produktu: | 20-24006 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.