Šortky SCHÖFFEL Shorts Montosoli Men

Sleva
Značka: SCHÖFFEL
2 690 Kč –30 %
Šortky SCHÖFFEL Shorts Montosoli Men
2 690 Kč –30 % 1 883 Kč

Zvolte variantu

Pánské šortky nejen pro cyklistiku.

Detailní informace

48, Pánské, černá
Skladem (2 KS)
2 690 Kč
1 883 Kč
50, Pánské, černá
Skladem (1 KS)
2 690 Kč
1 883 Kč
54, Pánské, černá
Skladem (2 KS)
2 690 Kč
1 883 Kč

Detailní popis produktu

Optimální výkon a chlazení zároveň jsou tyto šortky. Materiál S.Café® Ice-Café™ se 4směrným strečem poskytuje optimální volnost pohybu při jízdě na kole a na outdoorové sporty. Navíc tkanina poskytuje vynikající úroveň pohodlí při nošení díky chladicímu efektu, schopnosti rychle schnout a vlastnostem snižujícím zápach.

VLASTNOSTI

  • Rychleschnoucí
  • Chladivé
  • Laserové řezy pro ventilaci
  • Stehenní kapsa na zip

 

MATERIÁLY

  • 89% Nylon, 11% Elastan

Doplňkové parametry

Kategorie: OBLEČENÍ
Pohlaví: Pánské
Velikost: 50, 54, 48
Barva: černá
Kód barvy: 9990
Kód produktu: 50-23509

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.