Šortky SCHÖFFEL Shorts Folkstone Men

Sleva
Značka: SCHÖFFEL
1 990 Kč –30 %
Šortky SCHÖFFEL Shorts Folkstone Men
1 990 Kč –30 % 1 393 Kč

Zvolte variantu

Pánské kraťasy Schöffel

Detailní informace

50, Pánské, tmavě modrá
Skladem (2 KS)
1 990 Kč
1 393 Kč
54, Pánské, tmavě modrá
Skladem (1 KS)
1 990 Kč
1 393 Kč

Detailní popis produktu

Šortky pro nadšence trekkingu - tyto šortky rozhodně jsou. Neváží moc, ale mají maximum funkcí. Díky 4směrnému streči nabízejí maximální volnost pohybu. Jsou také voděodpudivé a mají vysoký odvod vlhkosti.

VLASTNOSTI

  • Lze nastavit v pase
  • Kapsy na zip
  • Voděodpudivé

 

MATERIÁLY

  • 89% Nylon, 11% Elastan

Doplňkové parametry

Kategorie: OBLEČENÍ
Pohlaví: Pánské
Velikost: 50, 54
Barva: tmavě modrá
Kód barvy: 8180
Kód produktu: 20-22511

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.