Kalhoty SCHÖFFEL Pants Ascona Lady
Detailní popis produktu
Dámské kalhoty Schöffel ASCONA W nabízejí volnost pohybu na túrách v letních měsících. Díky 4-směrnému streči nabízí nejen vynikající pohodlí při strmých výstupech, ale díky střihu a tvarovaným kolenům jsou kalhoty také mimořádně pohodlné. Navíc jsou turistické kalhoty vodoodpudivé a mají vysokou míru transportu vlhkosti, což zvyšuje komfort nošení. Drobné předměty lze bezpečně uložit do kapes a do stehenní kapsy na zip.
VLASTNOSTI
- 4-směrný streč
- Tvarovaná kolena
- Vodoodpudivé
- Rychlý odvod vlhkosti
- Nastavitelný pas
- Jedna zadní kapsa na zip
- Dvě přední kapsy se zipy
- Stehenní kapsa na zip
MATERIÁLY
- 89 % nylon
- 11 % elastan
Doplňkové parametry
Kategorie: | OBLEČENÍ |
---|---|
Pohlaví: | Dámské |
Velikost: | 40, 38, 36, 42 |
Barva: | světle šedá |
Kód barvy: | gray violet |
Kód produktu: | 20-12600 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.