Kalhoty 3/4 SCHÖFFEL Pants Caracas2 Lady

Sleva
Značka: SCHÖFFEL
2 290 Kč –49 %
Kalhoty 3/4 SCHÖFFEL Pants Caracas2 Lady
2 290 Kč –49 % 1 150 Kč

Zvolte variantu

Dámské funkční 3/4 kalhoty Schöffel.

Detailní informace

36, Dámské, 8180
Skladem (1 KS)
2 290 Kč
1 150 Kč

Detailní popis produktu

Užijte si letní dny v multifunkčních 3/4 turistických kalhotách z velmi elastického materiálu. Díky technologii S.Café® ICE-CAFÉ™ jsou kalhoty Schöffel Caracas2 rychleschnoucí a zanechávají na pokožce příjemně chladivý pocit.

VLASTNOSTI

  • Ergonomický střih reguluje vynikající volnost pohybu
  • Rychleschnoucí
  • Chladivé

 

MATERIÁLY

  • Vnější tkanina: Materiál: 89% nylon 11% elastan
  • Tkanina S.CAFÉ® ICE-CAFÉ™
  • 4-Wege-Stretch

Doplňkové parametry

Kategorie: OBLEČENÍ
Pohlaví: Dámské
Velikost: 36
Barva: 8180
Kód barvy: dress blues
Kód produktu: 20-12407

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.