Bunda SCHÖFFEL Jacket Gmund Man
Detailní popis produktu
Užijte si optimální ochranu před nepříznivým počasím na túrách v bundě do deště Schöffel. Díky materiálu VENTURI Ripstop, který má vodní sloupec 10 000 mm, je větru odolná a zároveň odolná a prodyšná. Nemusíte tedy myslet na počasí – vítr ani déšť vás nebudou trápit. Prodyšnost navíc zajišťuje příjemné tělesné klima, protože teplý vzduch je rychle odváděn od těla ven.
VLASTNOSTI
- Háček turistické bundy lze schovat do límce
- Dvě vnější kapsy se zipy
- Větru odolná a prodyšná
MATERIÁLY
- Odolný dvouvrstvý materiál VENTURI ripstop
- Vysoká prodyšnost a transport vlhkosti díky 10 000 MVTR
- Vnější tkanina: 100% polyester (polyuretanová membrána)
- Podšívka: Vrchní část podšívky: 100% polyester
- Vnitřní: 100% polyester
Doplňkové parametry
Kategorie: | OBLEČENÍ |
---|---|
Pohlaví: | Pánské |
Velikost: | 50, 52, 54 |
Barva: | 8320 |
Kód barvy: | directoire blue |
Kód produktu: | 20-23458 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.