Bunda SCHÖFFEL 2.5L Jacket Tegelberg Man
Detailní popis produktu
Buďte aktivní a sportovní při zdolávání hor bez ohledu na počasí – turistická bunda Schöffel je ideální volbou. Díky materiálu VENTURI s vodním sloupcem 20 000 mm je tato 2,5vrstvá bunda zcela nepromokavá. Navíc je materiál větruodolný a také zcela prodyšný. Při náročnějším terénu tak nedojde k nepříjemnému hromadění tepla – a úroveň komfortu nošení je vždy vynikající. K tomu přispívá i potisk P4DR na vnitřní straně bundy Schöffel. Ten zajišťuje, že se v této tenké a vzdušné bundě nemohou tvořit nepříjemné pachy, což dále zvyšuje pohodlí.
VLASTNOSTI
- Jedna náprsní kapsa a dvě vnější kapsy
- Všechny kapsy na zip
MATERIÁLY
- materiálu VENTURI
- Vodní sloupec: 20 000 mm
- Prodyšnost: 20 000 g/m2/24h
- Svrchní tkanina: vnější strana 100% nylon (membrána polyuretan)
Doplňkové parametry
Kategorie: | OBLEČENÍ |
---|---|
Pohlaví: | Pánské |
Velikost: | 50, 52, 54, 48, 56 |
Barva: | 8320 |
Kód barvy: | directoire blue |
Kód produktu: | 20-23275 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.