Šortky SCHÖFFEL Shorts Matola Man
Detailní popis produktu
Módní kalhoty pro každodenní nošení zaujmou skrytou kapsou na zip uvnitř kapsy kalhot. Bezkonkurenčně pohodlný materiál Supplex® je stejně přitažlivý jako módní aspekt. Je odolný a rychle schne, díky čemuž je také měkký a příjemný na pokožce. Tkanina jemná jako bavlna je vysoce prodyšná a v horkém počasí udržuje pokožku chladnou. Ve skutečnosti je téměř nemožné být v létě pohodlnější. Navíc lze pas individuálně nastavit, a kromě obvyklých kapes na kalhotách mají kraťasy Schöffel také kapsu na stehně. V běžném dni se tak vždy najde ideální místo pro mobilní telefon, peněženku a podobně.
VLASTNOSTI
- Dvousměrný streč nabízí velkou volnost pohybu
- Prodyšné
- Rychleschnoucí materiál
- Dvě zadní kapsy
- Dvě přední kapsy
MATERIÁLY
- Vnější materiál: 94 % nylon 6 % elastan
Doplňkové parametry
Kategorie: | OBLEČENÍ |
---|---|
Pohlaví: | Pánské |
Velikost: | 52, 54 |
Barva: | 6970 |
Kód barvy: | laurel wreath |
Kód produktu: | 20-23268 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Německá značka SCHÖFFEL byla založena roku 1804. Nejprve rodinná firmička prodávala jen látky, později začala vyrábět vycházkové kalhoty, kraťasy a větrovky. Dnes už je pevně zakořeněná v oblasti sportovního oblečení. Zastupuje outdoorové, horské sporty, lyžování. Základem je kvalita, bezpečnost, komfort a funkčnost. Ideální pro každého, kdo rád překračuje své hranice. Tradice je v tomto případě už jen kořenem úspěchu. Firma je otevřena všemu novému, nastavuje trendy místo toho, aby se řídila ostatními. Zároveň podniká zodpovědně a udržitelně, i na mezinárodní scéně, ale přitom má svou základnu v bavorském Schwabmünchenu. Je jednou z mála velkých oděvních společností, která i dnes nadále vyvíjí i vyrábí na stejném místě v Německu. Schöffel si potrpí na detailech a věří, že vlastní dědictví, region i zaměstnanci jsou důležitou součástí jejich úspěchu. Firma využívá ty nejmodernější materiály a technologie. Vše je testováno profesionálními sportovci, kteří se i podílejí na vývoji. Mezi partnery této značky patří např. Ralf Dujmovits nebo Gerlinde Kaltenbrunner, první žena, která vylezla všechny osmitisícovky světa bez kyslíkové masky. Také Benjamin Benni Reich, profesionální lyžař a ambassador značky, spolupracuje s vývojovým týmem společnosti. Filosofií firmy je heslo „Jsem venku“. Cílem je tak vyrábět ty nejlepší a nejkvalitnější výrobky pro muže i ženy, které skutečně potřebují tam „venku“. Důležitá je volnost pohybu, funkčnost a ochrana při jakémkoli počasí.